Asistent/ka administrativního týmu
Práce pro OZP / invalidní důchodce.
Brno
Do naší sociální firmy Kolibřík hledáme asistenta/ku administrativního týmu. Přidejte se k nám.
Co budete dělat?
- telefonická a emailová komunikace / zpracování pošty / administrativa související s HR oddělením (zpracování docházek, pracovněprávních dokumentů, příprava podkladů pro mzdovou účetní) / administrativní starost o zaměstnanecké benefity / evidence smluv, předávacích protokolů a dalších dokumentů společnosti
Koho hledáme?
- zkušenost na administrativní pozici (zkušenosti z HR) / znalost práce na PC / znalost MS Office (Excel - základní práce s tabulkami) / ochotu a nadšení učit se novým věcem. Hledáme komunikativního člověka s příjemným vystupováním. Hledáme týmového hráče, který ale umí samostatně pracovat na svěřených úkolech.
Co u nás najdete?
- práci v centru Brna v moderní kanceláři / zkrácený úvazek na 4 hodiny denně (Po-Pá) / po zaškolení možnost využívání homeoffice
Kontaktujte nás a my Vám zavoláme zpět.
info@invalidavpraci.cz