Asistent/ka administrativního týmu

Práce pro OZP / invalidní důchodce.

Brno

Do naší sociální firmy Kolibřík hledáme asistenta/ku administrativního týmu. Přidejte se k nám. 

Co budete dělat?

- telefonická a emailová komunikace / zpracování pošty / administrativa související s HR oddělením (zpracování docházek, pracovněprávních dokumentů, příprava podkladů pro mzdovou účetní) / administrativní starost o zaměstnanecké benefity / evidence smluv, předávacích protokolů a dalších dokumentů společnosti

Koho hledáme?

- zkušenost na administrativní pozici (zkušenosti z HR) / znalost práce na PC / znalost MS Office (Excel - základní práce s tabulkami) / ochotu a nadšení učit se novým věcem. Hledáme komunikativního člověka s příjemným vystupováním. Hledáme týmového hráče, který ale umí samostatně pracovat na svěřených úkolech.

Co u nás najdete?

- práci v centru Brna v moderní kanceláři / zkrácený úvazek na 4 hodiny denně (Po-Pá) / po zaškolení možnost využívání homeoffice

Kontaktujte nás a my Vám zavoláme zpět. 

info@invalidavpraci.cz