Asistent/ka personálního týmu 

Práce pro OZP / invalidní důchodce.

Hradec Králové

Pro kontaktní centrum Kolibřík v Hradci Králové hledáme nové kolegy. 

Co bude vaší náplní?

Běžná administrativa (zpracování pošty, podkladů) / podpora týmu personalistek / správa benefitů našich zaměstnanců.

Nabídněte nás :

Maturitu nebo prokazatelnou praxi v administrativě / znalost práce na PC / Hledáme empatickou osobnost, která je komunikativní. / Řidičský průkaz sk. B + vlastní automobil výhodou.

Co u nás najdete?

Úvazek na 5 hodin denně / práci v centru Hradce Králové / plat 10 000 Kč + bonusy do výše až 2000 Kč Těšíme se na Vás ! / Nástup od 1.11.2020

Kontaktujte nás a my Vám zavoláme zpět. 

info@invalidavpraci.cz